28 kwietnia 2011 roku
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Dzisiaj pracowaliśmy nad kodeksem etyki pracy. Wiemy, że to niezbędne aby prowadzić firmę. Składa się m. in. z nagradzania i karania, poufności, prywatności w miejscu pracy i poza nim. Uświadomiliśmy sobie jaka jest odpowiedzialność moralna i etyczna w odniesieniu do wykonywanych obowiązków. Dowiedzieliśmy się po co wprowadza się takie kodeksy i opracowaliśmy KODEKS.
NAUKI MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE
„Światło światłu nie równe ”– światłość źródeł światła czyli temat naszych zajęć. Kolejna lekcja fizyki. Używaliśmy luksomierza – miernika natężenia oświetlenia. Mierzy się ją w luksach. Zmierzyliśmy natężenie w sali chemicznej, na korytarzu i przy stanowisku komputerowym. Znamy już co znaczą pojęcia: światłość źródła światła i natężenie oświetlenia, od czego zależy natężenie oświetlenia dowolnej powierzchni, do czego służy luksomierz?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz