11 marca 2011 r.
NAUKI MATEMATYCZNO PRZYRODNICZE:
Dziś "bawiliśmy się zwierciadłami". Konstruowaliśmy obrazy powstające przy pomocy zwierciadeł sferycznych dla dowolnej odległości przedmiotu względem zwierciadła. Wiemy już jak powstaje obraz w zwierciadłach płaskich, wklęsłych i wypukłych. Zdziwiły nas efekty naszej pracy. Każdy obraz przedmiotu ma inne cechy. Naszym zadaniem było określić dla danego obrazu trzy podstawowe cechy: czy obraz jest pozorny czy rzeczywisty, powiększony czy pomniejszony, odwrócony czy prosty. Czasami nie było to łatwe, ale jak się okazało - było to wykonalne.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ:
Informacje zwrotnej od klienta - ocena naszej oferty handlowej.
Poznaliśmy najważniejsze zasady przy formułowaniu kryteriów oceny ofert; np. cena musi być jednym z kryteriów oceny ofert, każde z kryteriów musi mieć przypisaną wagę wyrażoną w procentach, np. cena (80%), termin wykonania (20 %). Suma wag procentowych powinna wynosić łącznie 100 %. Jednak cena nie musi być kryterium o najwyższej wadze, kryteria powinny odnosić się wyłącznie do przedmiotu zamówienia, wszystkie zastosowane kryteria powinny mieć charakter mierzalny, jeśli zamawiający sięga po kryteria niemierzalne, musi je dokładnie opisać w ogłoszeniu i specyfikacji itd. ..............................
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz