22 października 2010
NAUKI MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE
"Jak z dwóch zrobić sześć – dyfrakcja i interferencja światła” Na dzisiejszych zajęciach wykonywaliśmy doświadczenia:
• Thomasa Young`a
• „Dyfrakcja i interferencja światła”
• „Interferencja światła monochromatycznego”
• „Wyznaczanie odległości rowków na płycie CD”
• „6 z 2”
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Plan organizacyjno finansowy naszej firmy
Na dzisiejszych zajęciach zaznajomiliśmy się ze specyfiką podziału pracy w firmie. Ustalaliśmy obowiązki i przydzielaliśmy stanowiska pomiędzy siebie. Stanowiska ustalaliśmy zgodnie z zainteresowaniami, predyspozycjami i kompetencjami. Ostatecznie sporządziliśmy schemat organizacji naszej firmy. Sprawiło to wiele trudności, lecz w końcu doszliśmy do porozumienia.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz